- Модільяні і Міллер в 1967 р довели, що вартість компанії залежить від суми грошових потоків, які можна отримати від володіння бізнесом;
- Ірвінг Фішер в 1930 рр. довів, що максимізація вартості компанії - це найкращий спосіб вирішення конфліктів інтересів;
- Компанії McKinsey Co і Stern Stewart в нач. 1990 рр. розробили методики застосування вартості компаній для цілей управління корпораціями.
Фахівці BFM Group надають всебічний комплекс професійних послуг в проведенні незалежної оцінки інвестиційної привабливості підприємств, перед продажної підготовки готового бізнесу (виробництво, сфера послуг), об'єктів промислової нерухомості.
Проведення подібних робіт і підготовка на їх основі інвестиційної документації, як правило, істотно підвищує ціну об'єкта, а також сприяє прискоренню продажу (залучення інвестора).
Для аналізу інвестиційної привабливості компаній, ми пропонуємо схему, що складається в дослідженні шести основних блоків:
1. Показники фінансового становища підприємства.
2. Показники ринкового становища й конкурентноздатності продукції підприємства.
3. Показники організаційно-технічного та кадрового рівня підприємства.
4. Показники використання ресурсів на підприємстві.
5. Показники, що характеризують дивідендну політику підприємства.
6. Показники, що характеризують структуру власників (акціонерів) підприємства.
В основі оцінки бізнесу ми дотримуємося принципу "діючого підприємства", який передбачає, що підприємство є "живим" організмом, а не просто набором активів.
Як людина не є всього лише сукупність частин тіла, так і компанія - щось більше, ніж тільки майно.